Bezorging & annuleren

Bestelde materialen worden bezorgd  afhankelijk van het gewicht viaPostNL (tot 25kg) of gepecialiseerd netwerk van regionle vervoerders met een landelijke dekking.

De vervoerders vormen een fijnmazig netwerk met landelijke dekking van individuele transportbedrijven die tot de top van de sector behoren. Zo kunt u altijd uw eigen gespecialiseerde depot om de hoek aanspreken voor het afhalen of bezorgen van een pakketje. Klantvriendelijke en correcte medewerkers van de depots staan voortdurend klaar om hun klant die service te bieden die van een moderne pakketdienst verwacht mag worden.

Het risico tijdens het transport, indien door ons wordt bezorgd, van de door u bestelde producten is voor rekening van Direct Warmte en gaan over op het moment van aflevering aan u.  Artikelen dienen bij ontvangst gecontroleerd te worden op uitwendige beschadigingen. Het gaat hier met name om de verpakkingen. I.o.m. de chauffeur wordt bepaald of het beschadigde artikel retour gaat. Na het aftekenen van de ontvangstbon kunnen wij hiervoor niet meer aansprakelijk worden gesteld. Daarna kunt u tot 2 dagen na levering een beroep op ons doen als blijkt dat na het uitpakken van de goederen er alsnog schade blijkt te zijn die niet bij de eerste controle is opgemerkt.

Annulering

Alle bestellingen welke nog niet zijn verzonden kunnen kosteloos geannuleerd worden.
Speciale bestellingen, met betrekking tot maat, kleur e.d. zijn hierop uitgezonderd.
Alle bestellingen kunnen geannuleerd worden volgens herroepingsrecht bij levering van producten.
Voor uitleg over het herroepingsrecht verwijzen wij u naar onze algemene leveringsvoorwaarden of het  onderwerp garantie & retouren via de klantenservice.